Pitanje na koje često nailazimo od strane naših poslovnih suradnika je “Kako postaviti mail na mobitelu?

Kako bismo olakšali ovaj bitan dio početka Vaše online avanture pripremili smo Vam uputu.  Bitno je napomenuti kako se ovaj članak odnosi prvenstveno na korisnike Androida iako je postupak vrlo sličan i za iOS.

Uskoro ćemo nadopuniti članak s uputama i za ljubitelje iPhone-a.


U Vašim aplikacijama potražite” e-pošta” aplikaciju.

Ikona aplikacije je najčešće jednobojna – možete ju vidjeti  na fotografiji niže, zadnju u prvom redu.

*zanemarite broj 5 u crvenom krugu. Isti označava pristigle mail poruke.


Nakon otvaranja aplikacije odaberite “Dodaj račun”.

Ukoliko “Dodaj račun” nije vidljivo pri otvaranju same aplikacije, link se nalazi na buttonu menia.


Nakon što smo odabrali “Dodaj račun” nudi nam se nekoliko opcija. Pošto postavljate e-mail povezan s Vašom domenom, odaberite “Drugo”.

Primjer možete vidjeti na slici niže. Ikona je bijela bez obilježja.


Nakon što ste odabrali “Drugo” od Vas se traži da unesete Vaš e-mail i lozinku.

Ukoliko surađujete s nama, do sada ste dobili e-mail s navedenim potrebnim podacima.

Za potrebe ovih uputa koristimo primjer e-maila i lozinke.

E-mail: vašmail@vaša-domena.hr (zamijenite s podacima Vašeg pravog e-maila)

Lozinka: VašPassword (zamijenite s podacima Vaše prave lozinke)


Na sljedećem dijelu provjerite 2x da su podaci upisani točno.

Aplikacija nekada ponudi već unaprijed unesene podatke, međutim moguće je da isti nisu ispravni.

Unesite sljedeće podatke redom (zamijenite s podacima iz maila koji ste primili).

Korisničko ime: vašmail@vaša-domena.hr 

Lozinka: VašPassword

Poslužitelj: mail.vaša-domena.hr

Port: 143

Ostale podatke nemojte mijenjati.

Odaberite “Dalje”


Na sljedećem koraku, proces je sličan:

Poslužitelj: mail.vaša-domena.hr

Port: 587

Ostale podatke nemojte mijenjati.

Korisničko ime: vašmail@vaša-domena.hr 

Zaporka: VašPassword


Na sljedećem koraku odaberite neke od opcija koje Vam odgovaraju.

Naša je preporuka da svakako odaberete da:

  1. Budete obaviješteni kada Vam pristigne novi e-mail
  2. Skinkronizirate poštu kako biste pravovremen vidjeli e-mail


Posljednji korak koji Vam savjetujemo je da pošaljete testni mail s Vaše nove postavljene e-mail adrese.

Također, s neke druge e-mail adrese pošaljite mail na novi postavljeni e-mail račun.

Provjerite jeste li zaprimili poštu i jeste li dobili obavijest.

Za sva pitanja budite slobodni kontaktirati nas putem e-maila info@navis-digital.hr