Trebate li SEO optimizaciju

SEO optimizacija za tražilice

Razmišljate li ili planirate da se Vaša internet stranica nađe pri samom vrhu rezultata Google tražlice, razmišljate o SEO optimizaciji.

A što je točno SEO optimizacija?

SEO je “proces koji utječe na vidljivost web stranice ili web stranice u neplaćenim rezultatima tražilice“.

Na odličan način, što je to SEO, objašnjavaju na blogu Livechatinc-a, stoga prenosimo:

“Možete razmišljati o SEO kao staromodnoj knjižnici.

Došli ste u knjižnicu i kažete knjižničaru da tražite informacije o vrtlarstvu. Knjižničar će vjerojatno pitati o kontekstu Vašeg pretraživanja. Navest ćete da razmišljate o postavljanju balkonskog vrta, a knjižničar će vam dati odgovarajuće knjige i časopise.”

Upravo tako funkcionira optimizacija tražilica.

To više nije jednostavan program, kao što je bio u 90-im godinama. Sada je umjetna inteligencija izgrađena na kompliciranim algoritmima i sposobnostima učenja. Sad je bitna kvaliteta sadržaja, konverzija i prodaja.

Iako ne znamo što točno tražilice zahtjevaju, poznajemo dobre prakse koje nam mogu pomoći da postignemo veće mjesto na Googleovom ljestvici.

 

Bitno je napomenuti da Vam prije izrade SEO strategije treba kvalitetna i prilagođena internet stranica.

 

SEO Osnove

Počnimo s osnovnom definicijom SEO.

Optimizacija web stranica označava strategije, tehnike i taktiku koja se koristi za povećanje broja posjetitelja web stranice. Drugim riječima, ako optimizirate svoju web lokaciju za SEO, vaš je cilj dobiti prvo mjesto na prvoj stranici tražilice, jer će vam to omogućiti veći broj posjeta.

Ovaj se promet naziva organskim prometom.

Ključna riječ

Bitna definicija s kojom biste trebali biti upoznati je ključna riječ. Razumijemo to kao ključnu riječ koju korisnik unosi u tražilicu.

Najpopularnije ključne riječi imaju stotine tisuća mjesečnih pretraživanja, stoga je vrlo teško postaviti svoju web stranicu za jednu od njih zbog ogromne konkurencije.

Drugim riječima, ciljate optimizirati web-lokaciju za nekoliko glavnih ključnih riječi, ali biste trebali razmisliti o manje relevantnim i uključiti ih u svoj sadržaj pa Vaša web-lokacija ima veću priliku da ju pronađu potencijalni klijenti.

SEO strategija

Važno je zapamtiti da prije nego što počnete optimizirati svoju web stranicu za engin pretraživanje, morate imati strategiju. To znači da svaka stranica unutar vaše domene mora imati jasnu svrhu i dodijeljenu glavnu ključnu riječ.

Ove će ključne riječi vjerojatno biti iste one koje biste htjeli rangirati.

Postoje dvije važne stvari: ne želite ciljati sve ključne riječi samo s jedne odredišne ​​stranice.

 

Ukoliko prodajte stolice, pojednostavljeni prikaz bi bio:

Početnu stranicu optimizirati za ključnu riječ – “Stolice” (ili brand ili oboje)

Sljedeću stranicu optimizirati za ključnu riječ – “Metalne Stolice”

Sljedeću stranicu optimizirati za ključnu riječ – “Drvene Stolice”

itd…

 

Ukratko, evo što trebate učiniti kada počnete s optimizacijom web mjesta:

Trebate napraviti istraživanje tržišta (provjerite ključne riječi koje vaša konkurencija rangira),
Morate filtrirati sve ključne riječi koje ne želite rangirati,
Odaberite najvažnije ključne riječi,
Izradite odredišnu stranicu za svaku važnu temu.
I to je to, ovdje je vaša osnovna SEO strategija!

 

Više o SEO

Navedeno je zapravo samo jedan mali dio svih akcija koje se provode kako bi se Vaša internet stranica dovela na što višu poziciju pri pretraživanju na tražilicama.

Optimizacija tražilica podrazumijeva cijeli niz akcija, a neke od izuzetno bitnih stavki osim već navedenih ključnih riječi i sadržaja su:

  • brzina internet stranice
  • kavliteta koda stranice
  • optimizacija fotografija
  • upravljanje društvenim mrežama itd.